måndag 28 mars 2011

Nu var det ett bra tag sedan det blev något skrivet här.
I fredags efter skolan åkte jag och jobbade i några timmar, skulle egentligen jobba mellan 17 och 20 men lyckades byta så jag fick jobba 12-16 istället. Så gick plus en timme rakt. Det är super när jag ändå slutar 11 varje fredag.
När jag slutat åkte jag med cia och carro och handlade till middagen och sen åkte vi hem till mig och lagade mat och fixade oss tills några andra flickor och pojkar kom och förfestade med oss.
Efter det blev det en promenad ner till harrys.
Kvällen slutade ganska sent och fick ungefär två timmars sömn innan och blev väckt av både petra och anette. Då blev det att bege sig till sporthallen för att sköta musiken på tävligen där tillsammans med anette. Alla var så duktiga så!
Efter tävligen åkte jag papsen och syster och käkade pizza och det var ungefär då jag slutade må illa. På kvällen blev det lite festligheter med drillisarna hos mamsen för att fira.