måndag 11 april 2011

Måndag

Helgen har varit rätt så jobbig. Jobbade fredag, lördag och söndag och hade typ bara långpass. Lite drygt när man inte hinner göra så mycket på helgerna utan alltid är död.
Men en sak som gjorde mig glad var att jag fick 3 st biobiljetter av Marie (En av arbetsledarna på jobbet) och när jag frågade varför sa hon att det var för att jag hade varit så duktig. Alltid kul att få beröm!

Igår när jag slutade åkte jag till tobias och åt, hade även en massa plugg att göra bort så jag var nog inte så trevligt sällskap.

Idag är det hur skönt väder som helst! Har varit på stan nu och köpt en foundation och ett solpuder. Hämtade äve ut ett paket som jag trodde var studentmössan men det visade sig att det var kläderna jag hade beställt. Synd som fan, vill faktiskt ha den nu så man kan känna sig lugn!

Tänkte åka och träna på gymmet idag men eftersom det är så fint väder funderar jag på att ta en promenad istället, kanske köpa en mjukglass någonstans. Sen blir det hem och duscha för ikväll är det personalfest med jobbet!