lördag 2 april 2011

Shopping i Sundsvall

Igår på kundpasset blev jag klippt någon cm av Cia, hjälpte även till med färg på 2ornas egen hårvård och sen kom pappa och klippte sig hos mig.

När vi slutade åkte jag, Carro, Cia och Kornelia till sundsvall. Vi började dagen i stan där vi hann med att bl a käka på McDonalds, sjukt vad mycket äckliga fjortisar det finns!! Sen åkte vi vidare till Birsta city och Ikea där vi blev kvar några timmar.

Här är det jag inhandlade. Måste också säga tack till Carros bror som var en ängel och lät oss låna hans bil!

Tänkte köpa en grön jacka att ha denna till men hittade ingen bra.
Hittade mitt drömläppstift på Face Stockholm. Har varit på jakt efter den färgen hur länge som helst och då kändes det som att priset inte spelade någon större roll när jag äntligen hittade det! Ska prova ännu en ny ansiktstvätt eftersom inget verkar funka på mig. Är less på att ha pizzaface! :( Köpte även B-vitaminer för starkare hår/naglar.


Kom hem från Tobias runt 8 för han skulle iväg och göra högskoleprovet.

Nu ska jag käka frukost och smaka mitt nya te och sen blir det att sticka iväg och jobba klockan 1. Sen ska jag träffa Jessica och kanske Nathalie för att planera en resa med jessica över påsk!